PortoSpawn Aka Egil De Sousa - The Unlucky Story

When i Can

onsdag 16. februar 2011

Norway and its People/Dog care

 

Kontroll timer er ikke som de engang var.. 3 uker siden fikk jeg endelig time for smertehelvete i “lysken og rundtom nedi der” , trodde jeg skulle på kontroll og kjenne etter og bruke ultralyd nede der , men fikk en Overlegen/Gud av en Ungjyppling Som Kunne alt uten å lese jornal og se etter.. Mye Mas og irritasjon kom “vi” frem til at skulle se , med en hanske (det var uffete for han det)  ,tok så vidt det var i lysken noen sec for så å si – jammen dette kan ikke jeg hjelpe med? Da spurte jeg i min Hyggelige stemme , kan vi ikke titte litt med den ultralydmaskinen som står Der da, næ`æi da må du ha ny rekvisisjon, (sint og brukte meg,doctore riktig) så taxi hjem – næ`æi , du er jo friskl nå.. Da Bruset det over en smule, brukte noen fengende ord på skranke personalet som ei turte å la meg snakke med Dyrlegen igjen ,måtte ringe gran for så å få beskjed ca 30 min svettende sint – ja men du skal jo ha den som står ute du….aaaaaa..
og mere skjedde men ei ork til å ta det hele og kjenner jeg blir små-forbannet igjen…

er igjen så Glad i det norske helsevesen og sin Nytte… ja , så glad er jeg,så glad er jeg ,Svinger oss om halsen og Knekker…..

Misc-FuckOff

Ingen kommentarer: